24.1.2013

LO: reipas ja rohkea

Myös minä olen Emmon voimauttavan skräppäyksen nettikurssilla. Uuden vuoden lupauksesta piti tehdä sivu. Minä ajattelin tänä vuonna olla reipas ja rohkea. No, olin reipas ja rohkea kokeillessani gessoa (mulle ihan uus juttu) ja tässä on tulos: joku oksensi mun sivun päälle. Siltä se musta ainakin näyttää. Asettelussa noudatin Emmon esimerkkiä (,kun ei muuten lähtenyt käyntiin) ja se onkin ainoa asia mistä tässä tykkään. Mutta hei! Kivaa oli tätä tehdessä ja kokeillessa uutta juttua, sehän se pääasia on, eikö? ;D
Ja Emmo on perustanut myös toiminimen, jota hän juhlistaa arpomalla herkkuja, käykääpä osallistumassa!



1 kommentti:

  1. No jos oksensi, niin oksensi kivan oksennuksen! :D Musta tuo näyttää kivalta, ei lainkaan pahalta! Ja hyvä lupaus :)

    VastaaPoista

Pääasia et homma toimii ja saadaan palautetta? Joten ole hyvä, sana on vapaa! Mielelläni kuulisin kommentteja. / I would like to get some feedback, so please leave a comment!